Procesa apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana
Ikvienai fiziskai un juridiskai personai ir tiesības vērsties valsts un pašvaldību institūcijās ar mutvārdu un rakstveida jautājumiem, lūgumiem, sūdzībām un priekšlikumiem un saņemt atbildi pēc būtības, kā arī ir tiesības uz līdzdarbību valsts pārvaldē.
Jāiesniedz jautājums, sūdzība, priekšlikums, lūgums. Apmeklētājiem nav nepieciešami dokumenti. Jautājums, sūdzība, priekšlikums vai lūgums jānoformē atbilstoši Dokumentu juridiskā spēka likuma prasībām.
Persona brīvā formā sagatavoto jautājumu, sūdzību, priekšlikumu vai lūgumu var iesniegt:
1) klātienē Valsts probācijas dienesta struktūrvienībās,
2) nosūtot uz e-adresi https://latvija.lv/lv/Eaddress/write?address=_default@90001625082,
3) elektroniski e-pastā ar drošu elektronisku parakstu,
4) pa pastu.
Nepieciešamības gadījumā darbinieks noformē mutvārdu iesniegumu.Pakalpojuma saņemšana
Atbilde uz jautājumu, sūdzību, priekšlikumu un lūgumu tiek sniegta Iesniegumu likumā noteiktajā termiņā.